Sponser By

Followers

Iklan

14 October 2014

Tuhan tolong jangan panjangkan rambut dhani

Assalamualaikum..

Entah kenapa la liat sangat anak aku ni nak gunting rambut. dari kecik sampai la 4tahun ni, nak gunting rambut kena mengamuk dulu.Kalau tak mengamuk memang tak bergunting lah rambut dia.. dan tiap kali gunting rambut memang wajib la dia kena nangis..alahai la.. kalau bawak kat saloon memang sah lah riuh satu saloon ni. 


Memang pantang dia kalau cakap, dhani jom gunting rambut. Nasib la anak aku ni lelaki.kalau perempuan memang panjang mengurai la aku biarkan.malas tiap kali nak gunting rambut, kena teriak sampai 1 kampung dengar.haha..


Semalam macam biasa kena marah marah baru dapat gunting rambut tu.betul betul anti bila rambut dia digunting sampaikan semalam dia cakap. "Ami jom kita sembahyang sekarang.supaya tuhan dengar doa kita.supaya tuhan tak panjangkan rambut dhani"
Terkedu aku dibuatnya..nak ketawa pun ada..alahai la..susah benor nak gunting rambut budak ni..

1 comment:

  1. anak kite susah bebenor nak ketip kuku, pon rase nak doa janganlah bagi kuku dia panjang bole? hahaha~

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.