Sponser By

Followers

Iklan

12 October 2014

Obuse Eyebrow

Assalamualaikum..
Ada tak sesiapa kat sini yang tak berapa reti nak kemaskan kening dan tak reti nak guna pencil eyebrow? Kalau ada, kita serupaa..haha.. memang tak semua orang ditakdirkan pandai dalam semua bidang termasuk la mencantikkan diri..Tapi hampir semua wanita ingin kelihatan cantik dan menghias diri.ok lupakan cerita lain.hari ni ima sekadar nak kongsikan satu barang baek yang iaitu item khas untuk menghias dan merapikan kening.

Pernah dengar tak obuse eyebrow? Ni ima nak kenalkan bagi yang belum tau apa tu obuse eyebrow.. obuse eyebrow ni mempunyai 3 warna. Warna coklat lembut, coklat terang dan hitam.Berus yang lembut juga disediakan dalamset obuse ni.obuse ni boleh digunakan di kening bagi yang tak reti nak guna pencil eyebrow macam ima..kahkah.. sangat mudah, cepat dan jimat masa..sesuai bagi wanita berkerjaya dan pelajar U yang tak punya banyak masa untuk berhias. Selamat mencuba uolzz..





3 comments:

  1. nina pun tak reti lukis kening .. tangan tak de seni huhuhuhu ..

    ReplyDelete
  2. sebelom ni pernah dengar pasal obuse liptint je, ni baru tau rupanya utk kening pon ada

    ReplyDelete
  3. menarik..tapi saya tak pernah lukis kening sebab kening saya dah cukup tebal haha

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.