Sponser By

Followers

Iklan

19 October 2014

kesian kamu seorang saja

Assalamualaikum..

Masa lunch tadi pegi makan kat kfc.macam biasa.hari ahad ni bukan banyak kedai makan yang buka kat sini.pilihan hanya dua.masak atau kfc..masak memang tak ler masa kerja ni..haha...
Pergi dengan sabri and dah tentu la dengan dhani..



Tengah makan tu kan,datang seorang tua duk tegur anak ima.dia tak tegur kami dua tau.dia tegur anak ima je.dia usap usap kepala anak ima dan cakap." Kamu seorang saja? Kesian kamu.satu orang saja" dan dia terus. berlalu pergi..

Erkkkk.apa kah maksudnya tu? Maksud yang tidak baik atau bermaksud menegur, kesian kamu nak, blum ada adik..tapi macam pelik je.macam mana tau dhani blum ada adik??

Uolzz rasa, apa motif teguran tu?? Hurm...nak kata dia tak nampak kami dua tak patuuuttt..grrrr...

3 comments:

  1. kali dhani x lamak gik ada adik kali..hihi
    nyaman eh kfc, lamak x mkn. mun mkn sellau pun lejuk juak. mok mkn sesekala bok nyaman

    ReplyDelete
  2. betul juga tue. apa motifnya?

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.