Sponser By

Followers

Iklan

17 October 2014

Fakta ke auta nak bongsu

Assalamualaikum..


Siapa anak bongsu?? Ini fakta atau auta..hehe..Ima bukan anak bongsu.tapi en.sabri anak bongsu..hampir kesemua fakta ni betul.
Haa, patut ler selama ni dia tak pernah pujuk ima.. degil pun degil.keras kepala..haha..Nampak je garang tapi sebenarnya dia sgt baik hati dan caring dengan kawan2 dia..erkkk.. betul kalau dia marah memang hangin ler..baik diam. Bab bergaul.tu, prinsip dia betul.kalau orang tak tegur memang dia tak tegur la sampai bila pun..orang tengok pun macam sombong.padahal dia sangat baik bila berkawan.semua orang suka kawan dengan dia..tak kira la lelaki ke perempuan..erkkk lagi..krikkrik..
Last tu tak tau lagi..betul ke tak pandai masak..kot kot ada bakat teroendam..hahahaha..jangan maraaah ye en.sabri..

Korang yang anak bongsu, betul ke ni fakta ni? Jom kongsikan kebenarannya..

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.