Sponser By

Followers

Iklan

07 February 2014

Aquaria Klcc

Assalamualaikum..

Minggu ni masih dalam mode bercuti lagi. Cina yang beraya, kami yang banyak cuti.Haha..Oleh sebab keboringan duk rumah, saje cari pasal nak buang duit. Rancang punya rancang, terpilih pulak Aquaria klcc sebagai lokasi untuk dikunjungi.Itupun, adalah cadangan ayah Irfan. Kalau ikut aku, memang tak la pegi tempat macam tu.Tak berapa nak minat pergi tempat macam tu.Sebab pertama aku tak minat ialah, tiketnya yang mahal dan tidak berbaloi bagi orang-orang tidak berduit seperti diriku..haha..

Kalau pergi pantai, pergi makan-makan, karaoke, konsert-konsert boleh la bagi aku pergi dengan hati yang terbuka..haha..Tapi oleh ayah irfan yang belanja, aku on je.. Tiket masuk Aquaria tu ialah rm38 bagi dewasa dan rm28 bagi kanak-kanak.

Masuk je dalam tu, mula-mula sekali akan Nampak ikan phirana, lepas tu ada la pameran binatang-binatang lain selain ikan seperti katak, penyu, labah-labah, cicak tokek, belangkas, kuda laut, ular, biawak, tapak sulaiman dan banyak lagi yang aku tak ingat namanya.Dan satu lagi last sekali dekat-dekat pintu keluar, ada satu tempat untuk beli patung-patung atau cenderahati kat situ.
So biarlah gambar yang berbicara lepas ni..














                                         


4 comments:

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.