Sponser By

Followers

Iklan

02 January 2014

Feeling Down

Assalamualaikum..

Dah lama tak update apa-apa kat sini.. Sejak kebelakangan ni rasa down semacam. 
Nak buat ape pun malas. 
Ntah la. rasa macam susah sangat nak kecapi sesuatu tu. Nampak satu peluang depan mata.dah dekat sangat dah.Tapi masih susah untuk dicapai..Ada je yang jadi halangan. Padahal benda tu dah dekat sangat nak dicapai.. Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk hadapi apa jua dugaanmu. :'(

4 comments:

  1. Jika rezeki kita yang jauh pun mampu kita capai.. sabar usaha, doa & tawakal insya Allah.. Allah akan bantu kita

    ReplyDelete
  2. sabar ya ima.. mcm zaza juga peluang ada tapi susah nak capai.. kdg2 rasa down.. tp nak x nak kita kena kuat... :) pcayalah...ada sesuatu yg ALLAH akan beri jika kita bsabar.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.