Sponser By

Followers

Iklan

30 July 2013

Salam ramadhan

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. masih diberi peluang untuk bernafas dan menulis di blog ni.. Terlalu sibuk dan takde masa nak update. Ape pun, ada yang rindu sy tak? hihi.. Salam ramadhan buat semuanya..
Tinggal beberapa hari je lagi nak masuk bulan syawal..Kejap je masa berlalu kan.. Dah banyak ke korang2 ni beli baju raya? mesti banyakkan. Ima dan suami tak beli lagi baju raya. beli untuk si hero je dulu. Tak tau lah. tak exited sangat lah nak beraya.. keh3x...

Pssstt.. kelmarin kite orang dapat soonfruit baru.bertambah lah sampul duit raya nak kena sedia tahun ni..comeyy tak??
Ape dia?? ima bila nak menambah baby? hahaha.. Tunggu je lah esok lusa.kah3x.. hihi..takde lah. tak terfikir lagi kot.tunggu kewangan dan emosi stabil baru lah menambah. Kalau rezeki tak ke mana jugak kan? hihi.. dah lama tak blogwalking.. hampi hampir lupa macam mana dan kemana nak blogwalking. Nak link please.. :P