Sponser By

Followers

Iklan

06 December 2013

Sekadar Luahan Manusia Biasa

Assalamualaikum..

Tak tau la apa yg d busykan sangat pos laju kita call tak pandai dapat bercakap dengan perunding perkhidmatannya. habis topup rm10 tunggu diorg layan!!pun xda jua kena layan.. sana lah juga costumer x pandai sabar.. sabar boleh ka?? barang dah pos.tunggu la. kalau brg dh d tangan pos laju, tu smua d luar bidang kuasaku utk membantu melainkan tlg call.tu pun dah habis untung call pos laju.tunggu perunding perkhidmatannya jawab. Tolonglah ‪#‎Poslaju‬!!!!

sistem kami: payment hari ni pos keesokan hari. so tunggu 2-3 hari bagi semenanjung dan 3-4 hari bagi sabah sarawak..tolong lah..tolongg sangat2..mohonn pengertian anda semua untuk kali ini.

adeh..tolongla jangan suruh aku bersabar..memang pun aku cuba bersabar dan dah cukup sabar. Tapi terhad sudah.banyak lagi benda lain kan difikirkan..bukan aku menipu pun..
MODE: TENSYEN!!

bukan aku xmau sabar. sabar tu boleh..dh faham dh mcm mn pos laju.tp bila cust seakan2 ckp kita ni menipu, kita call berhabis kredit x jua d layan jadi hilang sabar.hurm, tolonglah pada cust yg ku sayang..kita sama2 manusia.saller pun ada perasaan.. :'(

5 comments:

  1. time2 camni minta tolong dgn Allah supaya tolong buat kita sabar... kalau tak... mau maki hamun org nanti...

    ReplyDelete
  2. BOLEH REFER PADA TRACKING NUMBER..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pos laju tak update tracking no.tu yg cust duk ckp kita menipu dia.hurm..

      Delete
  3. Susah jugak kann niaga-niaga ni. Haih..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.