Sponser By

Followers

Iklan

12 December 2013

Rindu Sahabat

Assalamualaikum..

Hari ni masuk hari ke tiga menempuh kembali ke alam pekerjaan setelah hampir beberapa tahun aku bercuti.. Yep..ditempat baru, suasana baru, perasaan baru.. Perasaan? Bosan, Tensyen,Takde kawan, takde teman takde yang dikenali. Hari pertama ok. hari kedua ok. hari ketiga hari ni, bergenangan airmata teringat 2 orang sahabat yang jauh nun disana. Kalau lah diorang ada kan best.Tak la aku sunyi.Tak la aku membisu sambil tekun membuat kerja tanpa memperduli alam sekeliling.Padahal hati bergelora.Kalau mereka ada, boleh  la aku buat kerja sambil nyanyi lagu tegar..Huhu.. Tiba-tiba terasa rindu menyapa pada diorang. Last-last aku masuk toilet, ambik tisyu, buka air paip then nangis teresak2 sambil sms  2 orang sahabat yang ku rindui..

Bila berjauhan terasa bermakna saat2 bersama.Wehhhhh..aku rindu korang!! Lantak la orang lain  nak kata aku budak kecik.kecik tak kecik, aku betul-betul takleh tahan.. Susahnya nak dapat kawan.Sebab aku ni tak mesra alam. hurmmm... :'(

Harap-harap esok akan lebih baik.

Hampir 10 tahun persahabatan.

4 comments:

  1. bukan senang nak cari sahabat yg boleh ngam dgn kite kan?

    ReplyDelete
  2. wah lama juga 10 thn kan.shbat kekal slmanya :)

    ReplyDelete
  3. alahai kesian ima. sabaq ye. InsyaAllah nanti dapat lah kawan baru .. ^_^

    ReplyDelete
  4. ala biasala tu kan...
    mula2..lelama nanti ok la tu =)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.