Sponser By

Followers

Iklan

08 December 2013

Outing dan karok

Assalamualaikum..

Selamat pagi. Selamat berhujung minggu..Yeah..ini cerita semalam..malam minggu yang dinanti.enjoy rehatkan minda bersama suami dan  rakan-rakan... cewah.. 

 Yeaay..ini adalah outing ibu-ibu, isteri-isteri dan suami-suami.. Irfan dhani pun tak ketinggalan. Siap ajak pegi karaoke lagi tengah-tengah malam dia nak nyanyi lagu tegar.haha.




Burger Bakar Abang Burn. Sedap memang sedap. Sedap lagi harganya..haha.. Tapi tak mengapa. sekali sekala.



7 comments:

  1. hehe peminat cilik penyanyi tegar ye?

    rindu nak tgk movie kat wayang tapi poket kering -.-

    ReplyDelete
  2. craving terus tengok burger tu...

    ReplyDelete
  3. dah lama x berkaraoke sejak ada anak.. banyak aktiviti terhad sekarang. tak nak bawak lagi sebab anak akak kecik & tak sesuai lagi masuk tempat2 bunyi yg terlampau kuat macam tu.

    ReplyDelete
  4. welcome pls click like in FB to support ...FB at bottom left ...thanks

    ReplyDelete
  5. AMBOI... karok.. macam terliur je tengok burger

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.