Sponser By

Followers

Iklan

18 November 2013

Villa Nabila

Assalamualaikum..

Sedap disebut dan dibaca nama tu.. Dari pagi tadi aku asyik nampak je orang up pasal Villa Nabila ni..Mula-mula malas nak ambik tahu..Las-last terlintas dihati nak jugak ambil tahu.Sekurang-kurangnya tak lah aku ketinggalan sangat..wakaka..

But, bila aku mula search, aku mula pening-pening lalat.. Last-last aku abaikan je dulu.Malas dah. sebab apa? Nothing.. Cerita dan penyebaran tu macam tiada kesasihannya.. Banyak asam, gula, garam dan perisa tambahan..Belum lagi pewarna  tambahan tu.. banyak versi.. Banyak betul ceritanya sampaikan aku tak tahu pun mana yang betul..hurm...

Orang cakap seram..aku rasa tak la seram mana selagi takde kesasihannya..bukan temberang key..

Tapi nama Villa Nabila tu buat aku tertariklah.. ^_^  tak tahu kenapa..



Sumber gambar: dari google..

4 comments:

  1. dah macam viral dah pasal villa nabila ni...

    ReplyDelete
  2. itula kan.. husna pon tak tahu nak percaya yg mana.. huhu..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.