Sponser By

Followers

Iklan

08 November 2013

Sedih dan sangat kecewa

Assalamualaikum..

Ingat lagi tak ima cakap ima terpilih untuk menyertai bengkel dandanan anjuran DOVE kat entri ni??
BENGKEL DANDANAN ANJURAN DOVE


Malam ni ima dapat sms reminder dari dove

"RIMINDER:
DOVE: Empowerment workshop starts tomorrow 09nov2013 9am, impiana hotel KLCC @ Banquet Hall 2, level 2. Many exiting events n special guests from ning baizura, sharifah syahira, sharifah aleya await! U may choose to bring ONE of your female friend (18+) along!!"


 

SAMPAI SEKARANG IMA TAK DAPAT PUN TEMAN NAK PERGI ESOK. NAK PERGI SESORANG TAK TAHU MACAM MANA NAK PERGI..SERIUS RASA SEDIH DAN KECEWA SANGAT-SANGAT.. :'( TAK DAPAT NAK DIGAMBARKAN..

10 comments:

  1. janganlah sedih, mesti ada sebabnya tu

    senangnya aje nak pergi klcc tu
    kalau dari rumah ima tu, naik bas sampai dekat jalan masjid india
    menapak sikit pergi komuter stesen
    berhenti sampai kl sentral, tukar lrt pula
    naik sampai klcc
    lrt memang berhenti bawah klcc tu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah kak..tempat tunggu bas ima masih x tahu kat sini..kalau la husben ada, hurmmm

      Delete
  2. ima dari mana...? kalau sally tak kerja, sally dah teman dah...dekat je dgn klcc tu...Impiana tu dekat seberang KLCC ...kalau jalan kaki penat jugak laa...tapi tak jauh mana pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima dr klang kak.. ima x reti sangat jalan kat sini sebab baru lagi kat sini.. :'(

      Delete
  3. sabar ya ima.. tentu ada jalan..kalau xdapat pg pun ada hikmah :) jgn sedih2 tau

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.