Sponser By

Followers

Iklan

14 November 2013

My Love Story

Assalamualaikum..

"Assalamualaikum..

Sebelum awak meneruskan membaca surat ni, senyum la dulu. senyum jangan tak senyum. ok, 1,2,3 klik. haha.. dah ambik pic awak senyum..hahaha..jangan marah.
      Tujuan pertama saya menulis surat yang tak di undang ni adalah untuk berkenalan dengan awak. boleh ke?? kalau sudi, bagi la biodata. Jangan la sombong. saya tau la awak cantik macam siti nordiana.wahaha.. saya nak kenal awak dengan lebih rapat.boleh? rapat lagi, lagi sikit, lagi.. ouch..kan dah terhantuk. sapa suruh terlampau rapat. wakaka..gurau je.
     Tujuan ke dua, saya nak awak tau yang saya suka awak, rindu awak, sayang awak. awak suka saya tak??" 
 
Yang Benar
blablala..
 
(bahasa dalam surat tu dah d translate ke bahasa yang mudah difahami..haha)
 
 
 
oh..itulah surat pertama yang aku terima masa bercinta-cintun dulu dengan encik suami..hahah.. Lucu tak? a'ah memang lucu..zaman aku bercinta dulu, aku tak guna hp..Tak mampu memiliki henfon tak macam budak zaman sekarang..Hp canggih..Dulu surat je pengganti bicara.haha.. Sebenarnya aku ada satu lagi blog.its all about my love storry.Dah lama dah karang  e novel tu sebenarnya..ayat pun tunggang langgang.so sekarang dalam  usaha memperbaiki ayat dalam blog tu..para penjiwang boleh la baca nanti.jangan muntah sudah..
 
Mesti dalam ramai-ramai blogger ramai yang suka menulis jiwang-jiwang dan ada love story masing-masing kan. so sekarang ni fair & lovely memberi peluang kepada sesiapa yang suka menulis tentang kisah cinta dan berpeluang memenangi :

3X Hadiah Utama berjumlah sehingga RM15,300

  • Tajaan bernilai RM5,000 untuk menjadikan detik impianmu nyata.
  • Hamper Fair & Lovely bernilai RM100
  • Detik Indah anda akan dinovelkan dan diterbitkan di Facebook Fair & Lovely, Ilham Karangkraf, dan akhbar Harian Metro selepas kempen ini selesai.

Wah..tak cukup menarik kah itu??  Apa tunggu lagi??
jom la join sekarang..anda kan blogger.So rasanya xde masalah untuk menulis..  
Jom lihat terma dan syarat sekarang---> [SINI]



3 comments:

  1. wah, bestnyer kisah cinta sis dgn suami....
    semoga kekal dunia akhirat... :D

    ReplyDelete
  2. wah cerita surat cinta...saya tak ada surat cinta sebab hari2 jumpa...

    ReplyDelete
  3. phwitttttt.. romantik ye en suami ^_^

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.