Sponser By

Followers

Iklan

25 November 2013

Hah?? Aku menang??

Assalamualaikum..



Ya Allah macam tak percaya.. Terima kasih atas rezekiMU ya Allah.. Ingat lagi tak aku ada cakap aku join contest detik terindah anjuran Fair & Loveky tu? Kalau lupa atau tak tahu boleh klik sini..
Ha, sebenarnya saje je join tu sebab suka nak menulis tentang kisah terindah dalam hidup ni.Tak sangka pulak menang walupun hanya menang hadiah mingguan..

Korang taknak cuba nasib ke? kot-kot bernasib baik.. Jom la Join Sekarang.. Masih ada masa lagi untuk menjadi pemenang mingguan ke tiga keempat dan minggu kelima..Selain hadiah mingguan, kita juga berpeluang untuk memenangi

3X Hadiah Utama berjumlah sehingga RM15,300

  • Tajaan bernilai RM5,000 untuk menjadikan detik impianmu nyata.
  • Hamper Fair & Lovely bernilai RM100
  • Detik Indah anda akan dinovelkan dan diterbitkan di Facebook Fair & Lovely, Ilham Karangkraf, dan akhbar Harian Metro selepas kempen ini selesai.

Nasib la ada seseorang yang baik hati info yang aku menang.Kalau tak memang aku lambat tahu..hihi..Terima kasih ye sis Yasmin..


5 comments:

  1. wah bestnya menang.. Alhamdulilah rezeki..tahniah ima.. :)

    ReplyDelete
  2. wah bez eh..alhamdulillah rezeki ya...
    bez bez..tahniah utk ktk..mesti masih senyum tok..hihi
    isik tabong nuffnnag sitok-Discovery Extravaganza

    ReplyDelete
  3. wah.. tahniah kak.. akak, kalau xpakai produk dia pun, boleh join ke?

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.