Sponser By

Followers

Iklan

17 November 2013

Detik Terindah

Assalamualaikum..

Ima nak minta pendapat semua rakan blogger ima yang sudii untuk beri komen..Sebenarnya....
Hihi..segan pulak..erm, sebenarnya ima join contest mengarang carpen detik terindah anjuran Fair & Lovely.. Ima hantarkan carpen yang memang dah sedia tulis sejak lama dulu. its about love story ima.. Kalau sudi jom la baca kat Derita Itu Bahagia . Bagi komen tau..Ima tak reti mengarang.Ima cuma taip apa yang terdetik..Indah jugak bila mengenagkan saat-saat cinta monyet dulu-dulu kan..masih terasa getarnya bila saat bahagia..dan masih terasa sakitnya bila saat terluka..
Korang tak teringin ke mengenag detik terindah dalam hidup korang? Jom la terai..hihi

Jom Join Sekarang
Jom Join Sekarang!!



"Suasana petang tu sepi je seakan-akan tahu apa yang akan terjadi denagn hubungan kami. Dia diam je.Aku tanya dia tak jawab. Akhirnya aku minta putus. aku cakap, "nape dengan awak ni. saye ada buat salah ke. ok la, kalau awak dah tak sayang lagi, kita putus."  
Ya Allah, macam tak percaya je aku cakap macam tu. Tapi dia diam je. Lepas tu aku nampak ada butiran berkaca-kaca di matanya.. dia menangis? dia cakap, "kita putus dulu ye.saya nak tumpukan pada pelajaran. kalau ada jodoh, kita akan bersama kembali."

11 comments:

  1. wah..ima join..zaza teringin tp x guna lah fair lovly kalau beli.. hukhuk..

    ReplyDelete
  2. all the best untuk Ima..kaksura dah lama tutup buku kalau pasal karangan ala ala romantik gitu..dulu-dulu memang rajin..sejak dah beranak 4 ni ..semua dah jadi malas..hehehe.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje try kak..kebetulan dah lama dh sbnrnya menulis.pada tahun 2011.. tapi edit sikit2 ubah gaya penulisan..dulu tulis mcm budak2..haha

      Delete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.