Sponser By

Followers

Iklan

01 November 2013

Bengkel dandanan anjuran Dove

Assalamualaikum..

Ada tak sesiapa ingat kempen iklan Dove kat 8share hari tu?



Masa tu dove nak dapatkan 5000 suara wanita malaysia menyatakan aspirasi jika bebas dari rambut gugur kan..Dan 100 orang dari 5000 wanita ni akan terpilih untuk mengalami dan menikmati beberapa kelebihan iaitu:
  • Sesi dandanan dan pemanjaan diri
  • Produk Dove Hair Fall Rescue
  • Bengkel bersama tokoh-tokoh wanita
  • Kelas pendandanan diri


So ima pun tak lepaskan peluang untuk menyatakan suara ima..kih3x.. Dan tak sangka terpilih diantara 100 orang bertuah tu..So bengkel tu akan berlangsung pada 9 november ni kat Impiana KLCC Hotel, 13 jln pinang, 50450. K.L..Tapiiiii
Masalahnya masalahnya..macam risau je macam risau je..hahaha

Ima risau la nak pergi sebab ima tak tahu nak pergi dengan siapa dan pergi naik apa.. sebab ima baru lagi kat semenanjung ni..Kalau tak pergi mesti sayang kan.. So ima nak cari kalau-kalau seseiapa kat sini ada terpilih jugak menyertai bengkel ni. Boleh la pergi sama-sama nanti..apa2 boleh whatsapp ima kat 0128706289 ye.. hope sangat ada teman pergi sama-sama nanti..

5 comments:

  1. ima kena tya kawan2 blogger yg tgl kt kl la untuk diorang bantu..bertuah ima dapat..tahniah :)

    ReplyDelete
  2. wah,tahniah:) moga jumpa geng ye sis....

    ReplyDelete
  3. wah. tahniah,ima for terpilih :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.