Sponser By

Followers

Iklan

06 October 2013

Kalau Free Boleh Laaa

Assalamualaikum..

Semalam menyempat jugak menjenguk Ekspo Sempena penutupan MAJLIS PAMERAN SARAWAK GEMILANG 50 TAHUN PERINGKAT BAHAGIAN LIMBANG DI DAERAH LAWAS.Tu pun kejap je. Jadi lah kan..Ada masa lagi sebab ekspo tu hingga 8 oktober ni.. Banyak juga gerai jualan makanan, pakaian dan lain-lain dan yang tak boleh tahan, gerai menjual mainan kanak-kanak..dah tu pandai lagi penjual tu kejar budak-budak bagi benda yang lip lap lip lap..

Kena dikejarnya anak aku, dia bagi benda liplap tu kat irfan. dik,ni cantik ada lampu. belum sempat pun anak aku capai mainan tu,terus aku capai tangan irfan dan cakap, eh jangan bagi, kalau free boleh la.. hihi.. Terus dia cakap 5engget je.. tak mo tak mo.kalau free boleh.. Terus aku jalan ke depan cepat-cepat..haha..Mesti penjual berkata-kata dalam hati aku ni kedekut..  kedekut tak aku? kedekut tak? haha..  Bukan kedekut sebenarnya..banyak lagi mainan lain yang ada.lagipun benda liplap yang dia jual tu irfan dah ada... Tapi merembat jugak budak ni dua benda ni..Baru 2 3 langkah dah melayang doblas hengget.. belum lagi lama-lama rounda kat situ.. Takpe..esok-esok lagi round..

Tempat kejadian: Pagi tadi, bangun tido terus nak minta tangkap gambar..hihi

5 comments:

  1. mungkin dia ngidam yg baru plak kot mama..

    sama tp tak serupa kot.. ;p

    ReplyDelete
  2. haha pandai penjual tu kejar budak2..taktik betol hihi

    ReplyDelete
  3. Hi yanggg hehheh salam kenai dr akak D5 :D..

    ReplyDelete
  4. org jual memandai plak kan. memang patut pon ima tolak ^_^

    ReplyDelete
  5. mentang-mentang laa budak-budak suka barang permainan, pandai betul huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.