Sponser By

Followers

Iklan

29 October 2013

Hari ketiga

Assalamualaikum..

Alhamdulillah. dan terima kasih buat rakan-rakan alam maya yang memberikan kata-kata nasihat dan doa untuk ima kat entri ni--> Hari Pertama.
Bersyukur sangat-sangat..Hari ketiga kat sini kami dah dapat rumah sewa atas bantuan kawan, suami dah dapat kerja untuk sementara cari kerja yang sesuai.
Rumah sewa dapat kat area port klang..Ada 3 bilik, tapi rumah tu kosong.ape pun takde.haha..
Tapi alhamdulillah..dah beli tikar untuk alas tidur sementara waktu..alat-alat memasak, bantal, dan barang keperluan yang sangat penting iaitu makanan..haha..

Alhamdulillah sebab Allah utuskan seorang sepupu yang dah bertahun tak jumpa sudi jemput kami kat LCCT hari tu..tumpang semalam kat rumah abang sepupu..dia dan isteri sangat baik..layanan yang diberikan buat kami pulak yang segan nak tinggal lama-lama kat situ..Pastu diutuskan seorang kawan untuk bantu kami so mudah sedikit untuk kami membeli barang-barang keperluan.urus itu ini. Kalau mereka tak diutuskan ntah apa nak jadi dengan kami.hihi..

Penat sangat-sangat sebab bersihkan rumah..Malam pulak kesian kat irfan sebab asyik ngigau je cari atoknye..sedih lah pulak rasa..Al maklumlah..sejak kecik sampai dah berkahwin tak pernah lagi berjauhan dari keluarga.. Nasib la ima ajak adik sekali kesini.ade gak teman kalau suami gi kerja..kalau tak, mesti sedih giler..haha..


10 comments:

  1. alhamdulilah...rezeki pasti ada kan yang penting usaha

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah sebab dah dapat umah... ooo makna nya ima dgn suami berhijrah ke semenanjung untuk berubah angin kat sini plak la kan... take care always...

    ReplyDelete
  3. AAmiin Asya lya..hihi
    kak Lieya, hihi..kira gitu lah..tukar angin. kot2 sesuai anginnye kat cni..hihi

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah semua baik2 :)
    InsyaAllah segalanya dipermudahkan ;)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulilah..kesian irfan kan, apa pun take care ya :)

    ReplyDelete
  6. best lah pasni dpt duduk umah baru
    hehe

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah :) semoga Allah permudahkan urusan harian kamu ye

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..waa bestnye akak pindah rumah baru..dapat rasa suasana baru :)

    ReplyDelete
  9. salam..

    Alhmdlh..dpt jgk pindh sini ye..
    bru yaya trngt sblm ni pernh tnye kan psl hal ni..nk cri uma sewa..
    cik ima suri rumah ye? =) mmg xkje la ni?

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.