Sponser By

Followers

Iklan

22 September 2013

Team cap ayam tunjukkan taji

Assalamualaikum..^_^

Peace yo..haha.. Walaupun aku tak berapa. eh !! Langsung tak minat apa jua yang berkaitan dengan bola sepak tapi aku tau serba sedikit sebab husben aku salah satu peminat sukan tu. kihkih.. Semalam team sarawak lawan perak kan. Berpesta gol la team sarawak semalam.hihi.. Aku bangga sebab salah seorang pemainya adalah berasal dari Lawas sarawak.. ekeke..Tahniah Ashri Chuchu dan team sarawak. Sarawak pun boleh maaa..

Translate: Tahniah to my friend ashri chuhu team sarawak menang besar semalam. Semangat 1 family tgk.

Translate: Tidur nyenyak kami malam ni. 6-1 baru korang tahu. Walau di hentam, walau dihina, takdenye kami nak ambil peduli.Kami diam je. betul x betul lah..saya dari sarawak!!

************************************************************************
"2013!Bukti kemuncak kbangkitan skuad bolasepak bujang senang kembli bemain & beraksi dgn baik sma seperti di era kegemilangannya dulu,.agik idup agik ngelaban,encang Sarawak encang!"
*************************************************************************
 


P/s: sik tauk pa masalah mak cik tok.. kalah menang adat pertandingan.ilek la aunty. hihihi
 Special reminder untuk penyokong sarawak termasuk husben i.. jangan takbur dan jangan bongkak.. adakalanya kita d bawah.adakalanya kita diatas, pedulikan kata-kata mereka. Hanya perlu diam.buktikan dengan perbuatan bukan dengan kata-kata. :)

4 comments:

  1. actually ena tak faham apa org tu komen.. minta di translate kan.. huuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. singgah sini

    isi tabung save 22


    http://www.noormalashahar.com.my

    ReplyDelete
  3. wahh,, best ek sarawak dah mula meningkat naik mcm ni .

    ReplyDelete
  4. akak pun tak fanatik sangat boleh ni.. nak tahu keputusan je.. hehe..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.