Sponser By

Followers

Iklan

18 September 2013

Sarapan Ais krim goreng

Assalamualaikum..^_^

Alhamdulillah masih bernafas dan sihat walafiat pagi ni. Hari ni korang sarapan apa? kami sarapan ais krim goreng.haha.. Awal tak makan ais krim? Jangan risau.yang ni tak berapa sejuk. Panas di luar. sejuk didalam.Bila dimakan, cair dimulut. Amboi,.. haha.. Semalam pegi sejuk beku.
Pagi ni terus goreng.  Sodappp.



13 comments:

  1. tak pernah lagi makan aiskrim goreng..sedap eyh? hehee

    ReplyDelete
  2. huu sedap ni...nanti buatkan untuk sy bole? hee hee

    ReplyDelete
  3. wina: sedapppp..nyum3x... hihi. rangup d luar.sejuk d dalam..cair d mulut.haha..

    ReplyDelete
  4. cik itah, boleh tu boleh.masalahnya x tau pos kat itah jadi x sdp.kikiki

    ReplyDelete
  5. cik itah, boleh tu boleh.masalahnya x tau pos kat itah jadi x sdp.kikiki

    ReplyDelete
  6. huish statement tu mmg buat org terliurr. huhu. nak jugak :D

    ReplyDelete
  7. sedapnyaa..tp tak pernah buat lagi.. :)

    ReplyDelete
  8. sha, statement tu penting.. intro dan sedikit saiko..baru ada umphh

    ReplyDelete
  9. Bahrain: sedap3x.. bak kata upin ipin..

    Sya Mimie, sodap..try la. x susah pun.mudah sgt2.

    ReplyDelete
  10. sedapnya.. pagi2 dah makan aiskrim ea..!! heee :P nak satu ley?? :D

    ReplyDelete
  11. kak lea kadang2 beli,kadang2 buat sendiri.pernah satu malam tu lepak kedai mamak,pekenalah aiskrim goreng.esok tu serak terus suara batuk2 he3...

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.