Sponser By

Followers

Iklan

31 August 2013

Tangan hampir putus diitetak semasa menjalankan tugas

Assalamualaikum..




Ya Allah..Ngerinya tgk gambar ni.Seorang petugas TNB ni telah ditetak oleh seorang penduduk gara-gara memutuskan bekalan elektrik yang disambung  secara haram. Memang bahaya kalau terjumpa orang yang panas baran macam ni...
Baca laporan penuh di sini.

5 comments:

  1. erk?
    alamak?boleh smbung blik cm normal x ni?
    sakitnya..
    xpasal2 je ...
    yg kawan2 die xtolg ke xsempat tolg ke mcm mne tu =.=

    ReplyDelete
  2. kesian.. patut kene ambik tindakan tegas kat org yg buat tu.. jgn nak tunjuk samseng sangat..

    ReplyDelete
  3. Salam merdeka....

    Kesiannyaa, dalam menjalankan tugas yang diamanahkan, berdepan dengan trajidi...Ya Allah..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah..sampai macam tu sekali..dah la buat sambungan haram nak tetak orang pulak...baran punya penduduk..
    seram la tengok pic tu huhu

    ReplyDelete
  5. ngerinya,tak sanggup nak tengok ><

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.