Sponser By

Followers

Iklan

28 August 2013

Sebenarnya saya sangat sayangkannya :'(

Assalamualaikum.. ^_^

Rasa sedih.. Sebab atok ima sebelah babah masuk ICU kelmarin. Mula-mula dia ngadu sesak nafas.Sampai je hospital, tekanan darah tinggi pulak dan doktor sahkan paru-paru sebelah dah rosak. Atok pun slalu dah sakit-sakit tua. Sebenarnya kan.. ima dan adik beradik lain kurang mesra dan tak berapa rapat dengan atok sebelah babah sebab jarang jumpa bila dah besar ni sebab tinggal berasingan.
 Family sebelah babah tinggal kat sabah. ima pulak tinggal kat sarawak.Padahal sebenar-benarnya tak la jauh sangat. makan masa 2 jam lebih je nak kesana.Tiap kali menziarahinya, mesti ima just salam dan tak banyak cakap.sebab segan dan tak tau nak cakap apa. Tapi sejujurnya. Ima sayanggggg sangat kat dia. Kadang ima sedih tengok dia. Rasa macam nak peluk je tapi segan.
Kelmarin masa lawat atok kat hospital beaufort, tiba-tiba je rasa sayu dan sedih.mengalir air mata ni. Tapi ima tak bagi orang lain nampak. Ya Allah, kau sembuhkanlah beliau dan berikanlah kesihatan kepadanya.. :'(

P/s: sekadar luahan ringkas. maaf.. :'(

1 comment:

  1. semoga atuk ima cepat sembuh , amin ..ima jgn sedih+ ok :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.