Sponser By

Followers

Iklan

21 August 2013

Milk Mug yang comel

Assalamualaikum...


Wah3x..bukan main sibuk aku.. sampai x ingat dunia... hahaha.. weh, takde lah sampai tak ingat dunia.tapi serius memang sibuk sangat.. Sekarang dah bulan 8. ada masa 2 bulan lebih je lagi aku, suami dan anak akan berhijrah dari sarawak ke semenanjung.. Berdebar dan takut..Boleh ke mulakan hidup kat tempat orang dan asing bagi kami? Tawakal je lah..huhu...

Eh. eh.. belum terlambat kan nak ucap selamat hari raya? Kat sini aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin. Mohon diampun sekiranya anda-anda pernah tersinggung dengan entri-entri yang aku catitkan.. (catit lah sangat) hihi..
Ada kuih raya lagi tak? nak minta sikit..hihi..Macam mana raya tahun ni? aku tak la raya sakan macam korang-korang.Raya aku santai aje.macam tak raye pun ada.haha..bukan apa, tahun ni takdenye sibuk beraya sebab sibuk buat persiapan kenduri kahwin abang ipar. Raya + Kahwin gitu..

Dapat biras baru la tahun ni.. Welcome to the club my biras..hikhikhik..



Eh..eh..eh...lain tajuk lain isinya pulak..sebenarnye saje je nak tayang sikit  milk mug dutch lady yang comel ni.. Baru dapat 1. Nak kumpul semua lah..hihi..Comel tak comel tak??


Jom dapatkan 1 sekarang!!(sempat lagi promo)

3 comments:

  1. comey mug tu...selamat berhijrah...semoga selamat semua...salam lebaran dari bunda...

    ReplyDelete
  2. tengok mug tu teringat mia.. heheh..

    selamat hari raya ima.. ;)

    ReplyDelete
  3. salam..

    wah mmg comei..tp lau da besau ni boleh jugak ke?hehe ;p

    selamat hari raya juga ^_^

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.