Sponser By

Followers

Iklan

01 June 2013

Ulangtahun Perkahwianan ke empat tahun

Assalamualaikum ^_^

Alhamdulillah. Sedar tak sedar, dah empat tahun ima mendirikan rumahtangga dan bergelar seorang isteri. Masih banyak lagi yang ima kena pelajari. Haa'ah. ada yang tanya ima kawen muda ke. ima kawen tahun 2009 (01/06/2009) masa tu umur ima 20 tahun. 4 tahun berkahwin ima baru dapat seorang hero.30 jun tahun ni, Umur 3 tahun lah. Hihi.. Tak terfikir lagi nak tambah. Nak berikan perhatian dulu pada hero yang satu ni. Lagipun penat pragnent dan menjaga yang satu ni pun belum habis lagi .

Ya Allah Ya Tuhan Kami, Panjangkan lah Jodoh Ayah dan Ami dhani hingga hujung nyawa.. Aamiinn..
Sila abaikan mata kami berdua sebab masa bersanding ni kami baru je baik dari sakit mata.Belum pulih sepenuhnya.hihi
Rakan-rakan Blogger doakan kebahagiaan kami sekeluarga dan panjangkan jodoh kami ye. Masih banyak lagi yang kami belum belajar. masih belajar lagi. ^_^

12 comments:

  1. hehehhe.. sy y jaga anak buah kejap un dah rasa penat.. kekekkeke...

    smga akk sllu bhgia n diredhaiNya :))

    ReplyDelete
  2. salam..

    amin..pndai hero bce doa ye..hehe..

    ReplyDelete
  3. Aisya Liesza: xpe bersusah2 dahulu. rajin2kn jaga anak-anak buah. nanti dah ada anak tak la kekok sgt :)

    ReplyDelete
  4. semoga kekal selamanya dengan encik hubby :)

    ReplyDelete
  5. Salam....
    Hppy anniversary ima...:)

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Ima, kita doakan awak dapat hero seorg lagi, heroin pun bleh, ewahhh. :D

    ReplyDelete
  7. Wah... Tahniah Pn. Ima... Smoga Kekal hingga ke Penghujung Hayat yea... (^_^) Muda lg 2... He3

    ReplyDelete
  8. salam hi ima
    selamat ulang tahun perkahwinan ima..semoga di murahkan rezeki cinta dan kasih sayang yg tidak terhingga...tambah jgn tak tambah...hehehe

    ReplyDelete
  9. tahniah ye. Best tu kawin muda =) Moga sinar bahagia terus mengiringi perjalanan hidup kalian sekeluarga

    ReplyDelete
  10. semoga berbahagi dan kekal hingga akhir hayat.....

    ReplyDelete
  11. semoga berbahagi dan kekal hingga akhir hayat.....

    ReplyDelete
  12. Ima...happy anniversary, moga jodoh sampai ke Jannah. Ameen. Sy dtg setelah ima juga wish anniversary sy, yg ke-4 dan tarikhnya 31 Mei 2009. Tp sy masih belum ada chya mata. Salam perkenalan ima.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.