Sponser By

Followers

Iklan

08 April 2013

Tajuk: Lisa Surihani Bukan Pengguna SNE

Assalamualaikum..^_^

Haha.kemain skema lagi pakai tajuk-tajuk. Cuba baca apa yang admin official page Lisa ni buat.

Sebenarnya bukan lah status ni yang aku nak bicarakan.Tapi komen-komen status ni. Buat aku geli ketiak je. Sejak dua menjak ni aku rasa rakyat Malaysia ni terlampu bijak berkata-kata lah.Sampaikan benda yang takde kena mengena pun boleh dijadikan isu.Satu lagi yang aku boleh ditect, rakyat malaysia ni suka menjatuhkan antara satu sama lain dah. Serius, geli geleman aku baca komen-komen diorang. Nak tau apa komen yang buat aku geli ketiak tu? Korang pergilah sendiri ke status tu dengan menekan perkataan ini. haha.Kemain malas aku nak print screen.

1 comment:

  1. Selalunya macam tu la.....
    Tajuk dan isu lain..
    tetiba masuk bab lain...

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.