Sponser By

Followers

Iklan

11 April 2013

Samseng Tahi Anjing

Assalamualaikum..^_^



Lagi-lagi kes buli. Sekarang ni kes buli dah semakin berleluasa. Aku memang pantang lah tengok kes-kes buli macam ni. Korang ada tak tengok video kes buli baru-baru ni? Budak-Budak b***h betul. Dah membuli, rakam pulak, dah rakam, upload pulak. Sekarang dah dicari polis. Nah padan muka. Masa belajar lagi dah jadi pembuli. Dah besar nak jadi apa? Nak jadi gengster?? Huh.. Panas hati betul lah. Kesian aku tengok budak yang kena buli tu. Dah lah seorang.Yang membuli ni 3 4 orang.

Sepatutnya kes macam ni bagi hukuman berat. Tak elok lah benda ni tersebar tapi xde tindakan sewajarnya. Buang sekolah je?? ah.macam tak sepadan pulak dengan apa yang diorang lakukan. Hishh.Kalau terkena dengan adik-adik atau family yang kena buli ni, rasa nak cari je sampai ke lubang cacing.

Diharapkan juga agar mangsa buli ni tidak takut untuk memberitahu ahli keluarga, guru atau laporkan terus kepada pihak yang berkuasa. Selagi adik-adik biarkan hal ni, selagi tu kes buli ni takkan berhenti. Jangan takut. Selagi tak laporkan, ada lagi mangsa buli yang seterusnya. Pergi sekolah takyah nak tunjuk samseng lah.Ke nak tunjuk kuat?? Kalau dah kuat dan berani sangat, hah tu sana pergi lahad datu tentang SULU tu. Dapat gak pahala.

Mode: emosi sangat-sangat ni.

TERKINI: suspek Buli
HUKUMAN: Buang Sekolah Jer. ermmmm
BACA SELANJUTNYA: ---> [SINI]


2 comments:

  1. memg xsuka la.. budak2 ne nak tunjuk samseng baik p jumpa samseng yg sebenar

    ReplyDelete
  2. hmm... dah macam jadi budaya pula kat sekolah sekarang ni..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.