Sponser By

Followers

Iklan

03 April 2013

Reporter Vs Camera Man

Assalamualaikum  ^_^


Setuju tak dengan gambaran kat atas ni?? Manusia sekarang ni lebih suka jadi reporter dan jurugambar daripada membantu seseorang yang perlukan pertolongan. Terutamanya blogger tegar kan.haha. Ye la. Nak menulis sesuatu berita  atau laporan kena la ada bukti. Untuk ada bukti mesti la kena tangkap gambar kan.haha. Tapi jangan la sampai macam kat dalam gambar ni. Tolong la juga. Nanti tak pasal-pasal mangsa mati di depan mata. tak ke ngeri tu... Jangan sampai ada yang menghantui anda gara-gara membiarkan apa-apa kejadian tanpa membantu... Erkkk... ^_^

4 comments:

  1. yup.betul tu. setuju sesangat

    ReplyDelete
  2. Betul..
    Setuju sangat..
    Banyak amik gambo dari membantu...

    ReplyDelete
  3. setuju awak. lumrah kehidupan sekarang.

    yeke.. ima buat coklat jugak rupanya. ada kawan la kita. ;)

    ReplyDelete
  4. betul tu! hehehe. tak patut betul kalau buat macam tu,

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.