Sponser By

Followers

Iklan

05 April 2013

Kecewa + Menyampah

Alahai ima salsuzaima.. Erkk?? siapa ima salsuzaima tu? Aku la tu ima salsuzaima. Panas hati je tengahari ni sepanas matahari yang membakar kulit agar menjadi gelap.Not in a good mood lah. Sakit hati, sakit jiwa, sakit segalanya bila tak dapat nak diluahkan. So sabar je lah ko ye wahai blog. Kaulah segalanya tempat aku meluahkan kesakitan hati ni. Ko ni bagus lah. Aku luahkan ko publishkan je.Bagus ar sekurangnya redha juga perasaan ni. arghhhhhhhhhhhhh..kalau lah blog ni boleh tolong aku teriak sekuat hati..



MODE: 
SAKIT HATI, KECEWA, MARAH, MENYAMPAH!!

3 comments:

  1. Huhh..entah lah perasaan marah ni berlarutan dari tengahari sampai malam ni. Dah lama tak rasa marah mcm ni. Marah sampai menangis. :'(

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.