Sponser By

Followers

Iklan

24 March 2013

Selamat Petang

Assalamualaikum..^_^

Selamat petang semua.. Wah.. Hari ni dalam sejarah aku tidur siang sejak beberapa tahun lalu. Ntah bila kali terakhir aku tidur siang betul-betul kecuali dalam kereta dalam perjalanan yang jauh.Aku memang jarang nak tidur siang.Rasa lemah je badan kalau tidur siang. Baik aku tak tidur siang.Tidur malam je pun ok dah. Nape ek kalau akau tidur siang tak seseronok orang lain.  Cer jawab cer jawab.. Apepun, come on semua. Hujung minggu hampir berakhir. Persiapkan diri untuk mula bekerja esok. No monday blues okey.. Petang ni minum apa? Jom kongsikan. ^_^
Petang ni terasa macam nak makan benda ni lah.. Jom blanja..hihi


1 comment:

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.