Sponser By

Followers

Iklan

14 March 2013

Pengajar memandu tidak sah

Assalamualaikum...^_^

Kwang kwang kwang...Kemain jahat tajuk.. Sejak beberapa hari ni ima belajar memandu dengan suami. Asyik kena marah je sebab tak reti-reti bab tukar gear dan selalu mati enjin.hahaha. Haruslah.Nama pun baru belajar kan.Mestilah banyak lagi nak kena tegur. Hishhh.susahnya nak pandai.Kadang-kadang tu pulak hati ni rasa berdebar je masa bawak kereta.apakah rasa itu? haha..Best jugak kan bawa kereta. Rasa macam bangga semacam je.haha.sakai je aku ni.Kadang-kadang part masuk simpang dan keluar simpang yang asyik salah.Kadang keluar simpang tak tengok kiri kanan.kadang masuk simpang lambat pusing stering. Arghhhh.tensyen je.... Moga-moga cepat la aku pandai bawak kereta..kweng kweng kwengg...

Berpeluh-peluh belajar memandu..Bukan apa.Takut kena marah.HaHAHa

1 comment:

  1. Hhahahah...x pasai-pasai encik suami dpt title pengajar memandu tak sah...heheheh. gud luck! :)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.