Sponser By

Followers

Iklan

29 March 2013

Kempen Sarapan MILO

Assalamualaikum..^_^

Pssstttt.MILO sedang menjalankan aktiviti memberi sarapan percuma tau. Jom lihat bila dan dimana event itu----> Event Location Map

Rakyat Malaysia terutamanya sering melupakan sarapan pagi.Tahu tak sarapan adalah sangat penting untuk kita memulakan aktiviti kita seharian.Sarapan yang baik akan menyediakan tenaga segera untuk sel-sel otak berfungsi pada waktu pagi dan mengelakkan badan menjadi lesu. Kajian telah membuktikan bahawa individu yang mengambil sarapan pagi lebih cergas daripada individu yang tidak mengambil sarapan pagi. So apa salahnya kita mengambil sarapan sebelum memulakan aktiviti seharian kita kan. Menu MILO dan roti pun dah cukup diambil sebagai sarapan untuk mendapat tenaga tau.

Nak cuba resepi mudah untuk sarapan?? Boleh lah ke ruangan RESEPI ni.




1 comment:

  1. tengok ramai gak kawan² dapat breakfast free milo ni..

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.