Sponser By

Followers

Iklan

11 March 2013

Jangan dimarah anak ye

Assalamualaikum..^_^

Hihi.Kadang-kadang kan.Ima hairan bin pelik dengan diri ima sendiri. Tau tak, kalau ima minta husben tolong jaga anak sekejap, ima mesti tak lupa pesan. "JANGAN DIMARAH ANAK YE" Hahaha. padahal siapa yang selalu marah anak? ekeke.hakikat sebenar, husben bukan jenis mudah marah & melenting kat anak.Tapi tu la. mulut ni selalu je pesan macam tu.Tak tau la kenapa. Mungkin ima tak nak anak kesayangan ima tu kena marah orang lain selain ima je yang boleh marah.Ye la.Marah ayah dengan marah ibu berbeza tau. Ima memang jenis mudah marah kalau anak suka merengek tak tentu pasal atau suka melawan.Tapi marah-marah kita sebagai seorang ibu , lepas tu kita peluk jugak anak kan. Kita marah tu marah sayang bukan marah betul pun.Mulut je marah lebih.. Ibu-ibu lain ada tak sama perangai macam ima ni? haha

2 comments:

  1. saya kalau jadi emak mesti konpem kuat marah anak. haha T_T

    ReplyDelete
  2. me inshaAllah kalau dah jadi mak mungkin bahaya sikit..ahaha..pans baran melampau

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.