Sponser By

Followers

Iklan

10 March 2013

Free?? Wah..Terima Kasih

Assalamualaikum..^_^

Yeye..ima dapat Doodle free dari Cik Bunny.Hihi..Teruja giler macam budak-budak dapat ais krim. Al maklum lah.Nak buat sendiri tak reti.Dah ada orang yang sudi buatkan, free lagi, sape tak suka. Yang penting, orangnya ikhlas.hihi.. Suke-suke.. Terima kasih ye cik Bunny.. Dah terlanjur korang baca entri ni apa kata korang terjah blog cik Bunny kita ni..Eh betul ke cik ni? Ke puan.hihi.maaf kalau salah. Kalau nak tau, Bunny Inspired ni  menjual handmade stuffs, blogskins, kek dan lain lain pada harga yang berpatutan. Tak rugi kalau terjah.manatau berkenan dengan handmade nye.


Cantik tak??


 

1 comment:

  1. thanks =)
    kalo ada masa, saya anjurkan segmen free doodle lagi =)

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.