Sponser By

Followers

Iklan

25 March 2013

Aku bahagia bila kau bahagia.

"AKU BAHAGIA BILA MELIHAT KAU BAHAGIA WALAU DENGAN SIDIA"

Pernahkah anda membuat statement seperti ini ?? Ikhlaskah anda membuat ststement seperti ini? Awwwwww.. Itu Semua Poyo.haha Betul ke apa yang dikatakan sama seperti yang dirasa? Sila jangan hipokrit dan menyakiti diri sendiri wokey.. Tak mungkinlah korang bahagia bila melihat sidia bahagia dengan insan lain lebih-lebih lagi diatas kesengsaraan diri sendiri.


Ima suggest bila anda terpaksa untuk membuat statement, korang cakap je lah

"AKU BAHAGIA MELIHAT KAU SENGSARA" HAHAHAHA..

jahat tak?? ok lah tu jahat kat orang yang jahat kat kita daripada kita jahat kat diri sendiri.

2 comments:

  1. Ayat ni selalunya propa je Ima.....
    Heheheheh..
    Dulu ada sorang ni penah cakap dekat Mr.JR... Tapi hakikatnya dia tak redha....
    Hehhehehe..

    ReplyDelete
  2. salam...membalas kunjungan...hu2 ayat cam pasrah la sgt he2

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.