Sponser By

Followers

Iklan

07 February 2013

Terlanjur dulu baru hidup bahagia

 Hahaha.Ima yakin orang yang taip status ni mesti budak-budak.Punyalah bijak dia buat kesimpulan tentang cerita Setia Hujung Nyawa tu.Ramai lah anak gadis yang tengok cerita ni.Mak gadis pun tengok kot.Ima adalah jugak tengok 2 3 episod cerita ni.Taklah kemaruk sangat tunggu hari-hari depan tv.Takde nak komen apa lah kan.Ima ni jenis yang menerima apa jua jenis filem.filem mela
yu ke, cina ke, india ke, korea ke, jepun ke, cartoon ke. apa-apa pun layan je kalau time tengok.Tapi ima memang jenis jarang tengok tv.Sebab kalau ada masa ima lebihkan pada menghadap laptop.
Okeh berbalik pada status kat atas ni.Adik-adik, tengok tu tengok juga. Sweet tu sweet la juga tapi jangan nak lebih sangat lah. Tak salah tengok tapi pandai-pandailah.Apa yang baik, jadikan panduan.Yang tak baik jadikan sempadan dan pengajaran.Kalau ramai lah adik-adik yang berfikiran macam adik kat atas ni, rosaklah minda dan binasalah badan adik-adik.

1 comment:

  1. Tak sangka ada jugak yang fanatik sampai macam ni sekali.. Haih...

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.