Sponser By

Followers

Iklan

07 February 2013

Tempoh slip penebusan Rebat rm200 dipanjangkan kepada 3 bulan

 
Alhamdulillah.Dipanjangkan juga tempoh slip penebusan rebat rm200 untuk telefon pintar tu.Klau tak, memang malas lah nak mendaftar lagi sekali.hihi..Sayang tu kalau tak digunakan.Dah orang bagi, kita ambil je lah.Rezeki jangan ditolak.hihi.. Sebenarnya aku dah awal dah layak terima rebat tu tapi belum lagi menggunakannya.Tunggu lah cukup bajet.Nak juga merasa pakai hp rebat dari PM. Syukur di atas segala nikmat. Korang dah daftar ke? Ala jom la daftar bagi yang layak.Kalau nak, pergi lah laman web SKMM ni. Apa?? Taknak? Taknak sudah.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.