Sponser By

Followers

Iklan

07 February 2013

Tak habis-habis Boyfriend si shilla ni

 
Alahai ape malang lah nasib si Shila Amzah ni.Tak habis-habis lagi rupanya masalah diorang ni. Aku meluat lah sebenarnya dengan perangai buah hati si Shila ni. Aku tak tau lah apa masalah diorang yang sebenar.Tapi kan mamat yang satu ni terlebih over lah.Kisah cinta pun nak pakai Media bagai.Konon dia kata shila bersifat keanak-anakan meminta maaf melalui media.Padahal dia sama je.Artis lah katakan.Artis lain pun bercinta jugak.Taklah kecoh sangat.Semua nak melalui media. Ish, jujur lah, kalau lah aku yang jadi bakal isteri mamat ni, memang aku rasa seram lah.Belum kahwin dah tunjuk sifat x baik terhadap keluarga.Apatah lagi dah kahwin.Silap langkah, jumpa family sendiri pun dia tak bagi.Aku sebenarnya tak lah tau sangat siapa yang memulakan masalah ni dan siapa yang salah sebenarnya.Bapa si Shila ke mamat poyo ni.Tapi walau apa pun, media bukanlah jalan untuk berkomunikasi atau membela diri masing-masing.Jalan terbaik sebenarnya ialah berdepan. Maaf lah ye pada peminat mamat tu.Ini hanya pendapat peribadi aku. Apa pun, semoga dibukakan lah pintu hati mamat ni untuk insaf dan berubah.Korang jangan lah doakan hubungan mereka tak kekal.Doakan saja agar mereka menemui jalan penyelesaian.Amin.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.