Sponser By

Followers

Iklan

28 February 2013

Alhamdulillah.Remaja Hilang ditemui

Assalamualaikum.. ^_^

Alhamdulillah..Baru je share pasal kehilangan remaja 17 tahun dari Tawau Sabah semalam.Ada yang tak tau lagi tentang kehilangan tu? Baca kat sini---> [ KLIK ] hari ni dengar berita dah ditemui. Ima tau npun dari status bapa remaja tu sendiri..Tapi tak dinyatakan punca atau kemana hilangnya remaja tersebut sebelum ni.Nanti kita nantikan sama-sama.Bukan nak menyebok tapi tertanya-tanya juga kemana hilangnya.apa puncanya. Apa pun, sama-sama kita mengucapkan syukur.Semoga kejadian macam ni tidak berlaku lagi.Minta dijauhkan.Aaamiin

Nak yang lebih jelas?? singgah ke Fb bapa beliau di sini---> [ SINI ]

2 comments:

  1. Budak ni betul menyusahkan orang betul -_-

    ReplyDelete
  2. huhu..nasib baik jumpa..^^ harap semua elok2 belaka la ea

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.