Sponser By

Followers

Iklan

10 January 2013

Temankan budak demam makan

Dah 3 hari irfan selsema plus batuk.Tido pun tak senang sebab hidung sumbat.Kalau budak ni tak tido secara automatik aku pun tak tido lah.hihi...Makan pun tak berapa berselera.Mungkin rasa lapar budak ni cakap nak makan.macam-macam dia sebut.Durian putih, durian kuning, Kek, Kuih dan Ayam ci (ayam kfc) so aku pun pilih salah satu tu je dan bawa budak ni pegi kfc...hihi..



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.