Sponser By

Followers

Iklan

10 January 2013

Super Save Promo 80%

Haaaa..Nah jemput pada kaki shoping barangan fesyen, kat sini SOPHIE PARIS buat promosi ni. Kali ni betul-betul save tau.80% tuuu..Lebih-lebih kalau korang ahli sophie, ade lagi diskaun 20%.Dah la jimat 80% dapat diskaun pulak tu.wah wah..hebat dan hemat gitu..What?? Belum masuk ahli?? Ketinggalan betul lah korang ni.hikhikhik..gurau je.Kalau belum jadi ahli meh la masuk ahli. Rm15 je pun sekali seumur hidup. Apa kelabihan jadi ahli?? Banyaaaaakkkkk.. hihi.Maklumat lanjut boleh terjah SINI 
atau inbox aku kat FB ima salsuzaima.. Paling tak pun SMS ke 0194876298.
Tapi aku galakkan korang order dari sekarang ye sebab benda alah macam ni selalu je cepat habis.Kadang-kadang aku pun tak sempat.hihi...



[MORE ITEM CLIK HERE]

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.