Sponser By

Followers

Iklan

20 January 2013

Salah ke Aku Menangis?

Petang ni tiba-tiba je aku rasa sunyi yang amat.Ntah la kan.Perasaan tu tiba-tiba datang.Aku sangat tak suka dengan perasaan ni.Dalam kehidupan ni kan, kenapa ye banyak benda yang kita sukar untuk nyatakan sesuatu sebab atas sesuatu yang berlaku dan banyak benda yang kita tak boleh nak  nyatakan kebenarannya.Sebab tu ada cuma ntah kenapa sukar sangat nak perkatakannya walaupun sekadar untuk mempertahankan diri.Mulut terkunci,tak tau macam mana nak mula dan akhirnya orang lain akan berburuk sangka dengan kita.Susah kan.. Satu lagi,kenapa ye bila orang selalu mengharapkan kita, kita akan cuba yang terbaik untuk membantu.tapi adakalanya disaat kita tak mampu membantu sebab mempunyai masalah tersendiri.Tapi orang lain tak faham dan tak cuba mengerti.Bagi orang lain, kita seharusnya sentiasa boleh diharapkan.Tapi aku hanyalah manusia yang amat biasa..Kalau lah perkataan KALAU tu selalu bisa digunakan. Ya Allah.apa yang aku membebel ni.Aku tak tau nak luahkan macam mana melainkan menangis di dalam hati. :'( Moga Allah sentiasa berikan aku kekuatan untuk hadapi kehidupan ni. Terlalu banyak benda yang tak dapat nak diceritkan melainkan mengatakan tolonglah berikan aku kekuatan.:'(

2 comments:

  1. kadang2 menangis tu boleh menenangkn hati kita . Banyakkan berdoa. Tak semua orang faham kita, sabar itu kunci keimanan. sabar ok? cewaa nk nasihat org tpi sy pun lbih kurang je..hihi. sorry

    ReplyDelete
  2. Ima fie tak tahu apa masalah ima, tapi sabarlah ye. kalau rasa nak menangis tu menangis je. kadang kadang dengan menangis beban di hati itu boleh kurang sikit.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.