Sponser By

Followers

Iklan

08 January 2013

::RINDU::

Alahaiii..tiba-tiba je rasa rindu kat my sista.Padahal baru beberapa hari je pun.Sekarang budak ni tengah menjalani latihan PLKN. Risau dan sedih jugak sebab ni la first time dia pergi jauh dari rumah.Apalah agaknye yang dia buat sekarang.Tadi dia ada call.Guna publik kat tempat latihan tu kot..Nangis sambil kata nak balik.Aku gelakkan dia.Besar-besar pun nak nangis.huhu.padahal aku sendiri pun nak nangis dengar dia nangis.betul-betul 1st time kami berjauhan ni.Tahun baru ni, sista aku ni PLKN sorang lagi adik yang bongsu wajib tinggal asrama.Walaupun hakikatnya kami dari kecik tak tinggal serumah sebab aku dari kecik tinggal kat umah nenek.tapi terasa juga ketiadaan diorang. Aku tengok, my super mum pun asyik sakit dada je sejak 2 orang anak dia tu xde kat umah.hihi.Risau kot.maklumlah tak pernah lagi berjauhan dengan anak-anak dia yang 2 orang tu.hihi..Sekrang tinggal lah super mum aku tu dengan abah berdua.macam orang-orang bujang la nampaknya tak beranak.Tapi takpe.sat lagi biar kasih meriah.Hantar irfan pegi sana.hahaha.sambil ketawa jahat.Harap-harap diorang boleh biasakan diri lah kat sana.biar belajar berdikari. (^_^)


hokeh.aku ngaku aku lebih pendek dari adik aku.haha

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.