Sponser By

Followers

Iklan

01 January 2013

Pergi kenduri kahwin kawan sambil jumpa blogger

Wah.. terlambat nak update.Ni gambar kenduri kahwin tahun lepas.Hihi..Tahun lepas lah sangat.Tapi betul la tu.Bulan 12 tahun lepas.Sambil menghadiri majlis kenduri sambil tu sempat jumpa blogger  LengLeng yang amat suka tangkap gambar dan amat sporting. Wlaupun pertama kali jumpa, rasa macam dah lama jumpa.Lebih-lebih lagi jenis manusia pemalu macam ima ni, memang susah nak biasa.tapi dengan dia ni rasa macam dah lama kenal..hihi..Layan gambar je lah..












1 comment:

  1. Seronok tak jumpe blogger?
    Haha I x pernah in my life jumpe on9 friends.. ;D

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.