Sponser By

Followers

Iklan

16 January 2013

Pap Smear tu sakit ke??

Hihi.Saya terpanggil untuk menjawab soalan ini.Saya ada terbaca kat fb soalan ni. Sebenarnya pap smear ni tak sakit lah.Sikit pun tak sakit.Cuma kena tahan malu lah depan nurse yang buat pemeriksaan tu.Tapi demi kesihatan kita, abaikan je malu tu.Think positif la.Bukan kita sorang je yang buat pap smear.ada berjuta wanita kat luar sana yang pernah buat pap smear.Nurse tu pun dah tak hairan lagi dah sebab memang dah tugas dia.So lepas ni jangan lah takut nak buat pap smear ye.Ye saya faham.mula-mula dulu saya pun sama juga macam korang yang takut tu.Nak buat pap smear selalu tangguh-tangguh.Fikir-fikir balik sampai bila nak tangguh?? Sampai dah ada penyakit baru nak nyesal.So beranikan diri.Rupa-rupanya ianya tak lama dan tak sakit lah.hihihi

3 Langkah pap smear.amat sekejap okey..:)

1 comment:

  1. Saya blom pegi buat papsmear lagi ni. Bersalin dah 3 bulan

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.