Sponser By

Followers

Iklan

19 January 2013

Isteri Lelaki Itu Sendiri Yang Perlu Pinang Saya

"Isteri Lelaki Itu Sendiri Yang Perlu Pinang Saya, Kata Fara Fauzana - PETALING JAYA : Jika kebanyakan wanita tidak terbuka untuk hidup bermadu tetapi tidak kepada penyampai radio Hot FM, Fara Fauzana yang bersedia untuk berkongsi suami.
Fara atau nama sebenarnya Farah Fauzana Mohd Fadzil, 33, berkata, dia tidak mempunyai masalah untuk hidup berpoligami sekiranya tidak mendapat halangan daripada bakal madunya itu.
“Benar, saya tidak kisah untuk hidup berpoligami. Tetapi dengan syarat, isteri lelaki itu yang perlu datang untuk pinang saya.
“Perkara itu menjadikan perkahwinan saya nanti tiada masalah kerana tidak ada unsur-unsur mahu berselindung,” katanya kepada mStar Online ketika ditemui pada pelancaran program-program baru slot 9X TV9 di Marche, The Curve, di sini, pada Khamis."





Itulah petikan kata-kata fafau.Kalau diikutkan betul juga kan.xde salahnya kalau jodoh dia dengan suami orang dengan syarat isteri lelaki tu yang datang meminang.So maksudnya kalau dah isteri lelaki tu yang datang meminang memang dipersetujui lah tu kan.Tapi tak pasti lah samaada masih ada wanita macam tu.ada kot 1 dalam 10000.hihi.Apapun kita doakan agar fafau dapat suami yang masih bujang dan bertanggungjawab agar tiada isu yang timbul.

1 comment:

  1. Dah betul lah tu, kalau isteri si suami tu sendiri yang pinang dia mesti boleh berbaik baik. Huhu. Tapi fie, tak nak lah.

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.