Sponser By

Followers

Iklan

12 January 2013

I Really Hate Spider

Ya Allah.Tak tau nak kata apa.Aku betul-betul tak suka dengan spider ni.Ia amat menjijikan.Sangat-sangat geli u know? Tak tau lah kenapa geli dan benci sangat dengan binatang satu ni. Bila dah tak suka tu asyik-asyik je terserempak.Alahai...aku sanggup habiskan separuh dari sebotol ridsect untuk bunuh benda tu.ishh tak tau la macam mana nak ucapkan kata tak suka aku pada benda tu.Rasanya kalau tak terdesak sangat, setakat 1 juta aku tak sanggup nak berdekatan dengan benda tu... eeeeeeeeee..


2 comments:

  1. Fie pun sama. Benci gila dengan spider kalau tengah mandi tiba tiba tengok spider besar rela postpone mandi

    ReplyDelete
  2. fie, bukan setakat postpone mandi, postpone buang air pun sy sanggup.haha

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.