Sponser By

Followers

Iklan

30 January 2013

Gajah Mati Keracunan Racun Tikus



Kat Sabah baru-baru ni telah ditemui beberapa ekor gajah yang mati bergelimpangan yang disyaki telah keracunan oleh racun tikus.Namun masih dalam siasatan.Macam mana boleh keracunan ye. Kalau semua ni adalah perbuatan sengaja dari pihak yang tak bertanggungjawab, memang tak tak berperikemanusiaan betul lah orang tu.Sedangkan anak aku yg kecik ni nampak gambar ni pun ada perasaan kesian ini kan kita yang cukup akal ni.Semoga siasatan berjalan dengan lancar dan orang yang bertanggungjawab dapat dihadapkan ke muka pengadilan.Juga telah diemui seekor anak gajah yang masih hidup juga didapati telah keracunan kerana menyusu ibunya.Namun sekarang anak jagah ni telah di tempatkan di Lok Kawi.Kalau korang berkunjung ke sana boleh la lawat anak gajah ni.Telah difahamkan juga mereka menemui anak gajah ni sedang cuba membangunkan ibunya yang telah mati.Kesian kan..Sedih tengok gambar ni.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.