Sponser By

Followers

Iklan

17 January 2013

Cemburu, wanita serang kekasih bekas suami dengan periuk panas

Wah wah..Berlaku di kuching sarawak.Gara-gara cemburu pada kekasih bekas suami wanita ni sanggup menyerang kekasih bekas suami dengan kuali panas.Tak cukup dengan itu, beliau turut memecahkan cermin kereta dan merosakkan barang-barang dalam rumah mangsa.
[Baca Berita Penuh] Hihi.Tak tau nak komen apa.Mungkin dengan cara itu boleh memuaskan hati beliau.Kesian kan kalau kita diceraikan dan tak lama lepas tu bekas suami dah jalinkan hubungan dengan perempuan lain.Tapi tak boleh nak komen lebih lah sebab kita tak tau cerita yang sebenar.kadang-kadang reporter ni bukan betul sangat pun menyampaikan sesuatu cerita.Banyak tokok tambah.

 Sekadar hiasan.hihi

1 comment:

  1. Betul ima, kita tak tahu masalah orang sekadar baca untuk tahu boleh la. Nak ulas lebih lebih baik tak payah. Huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.