Sponser By

Followers

Iklan

02 January 2013

Ada Tak sesiapa kat sini bagi anak minum susu S-26PE

Ada tak sesiapa kat sini bagi anak minum susu ni?? Kalau ada, ima nak jual susu ni.Ima ada 3 tin stok.Sayang sangat. Hero ima tak minum la susu ni.Baru je susu ni mencecah lidah (chewah.. mencecah lidah la sangat) budak tu dah nak muntah . Susu ni sebenarnya pihak klinik yang bagi sebab hero ima ni ada masalah berat badan. (pihak klinik ingat ima tak mampu bagi makanan berkhasiat kot.hihi)  Dah orang bagi kita ambik je la kan.hihi.Tapi hero ima memang betul-betul tak nak minum susu ni.  Ima jual murah-murah je.Harga asal rm65 kan kalau tak silap.ima nak jual 3 tin ni untuk rm150 je termasuk postage.



 

1 comment:

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.