Sponser By

Followers

Iklan

27 January 2013

1st booth

Assalamualaikum!! hihi.kelmarin 26 januari 2013 adalah 1st booth yang pernah aku buat. Tak lah gempak sangat tapi amat memberi satu pengalaman yang berharga.Ye la.aku ni kan surirumah tangga sepenuh masa.kena la rajin mencuba apa jua cara untuk tambah pengalaman bagi menambah pendapatan.ye tak? hikhik.Mujurlah ada akak ni yang sudi beri tunjuk ajar dan sudi support habis-habisan.Padahal aku baru je kenal dengan akak tu.Akak ni  la owner BC [business centre] Sophie paris sandakan sabah.Aku suka dengan akak ni sebab dia amat meminati bisness dan tak janggal nak buka booth ni semua padahal akak ni suami isteri ada kerjaya yang pendapatannya amat cukup sekali untuk mereka.Namun mereka tak sombong dan tak malu-malu nak berbisness dan buka booth bersama orang kecil macam aku ni.hihi. Lepas ni next location.Mungkin kah ditempat anda? Jom la kita jadi satu group.Nanti kita buat booth sama-sama.hihi. Opss.sebelum terlupa nak bagitau ni. aku ada beberapa lagi kalender sophie. Kira nak bagi free gift kepada sesiapa yang signup jadi ahli sophie.Kalau nak, just add & inbox aku kat fb  ima salsuzaima. ye.








No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi komen..
Sila jangan tinggalkan link diruang komen.. sekiranya hendak meninggalkan link, sila rujuk sini dahulu.-- >
Kod Link

Harap maaf.ini bagi mengelakkan blog dipadam.